Recent Posts

Thursday, December 30, 2010

lagenda lalu budak setan

Bila cinta kini.
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu



Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Dalam harapan

Wednesday, December 15, 2010

I'm OK

ok, mmg entry aku yg sebelum2 ni mcm janda mati laki.
hahahaha hiperbola je tuh.
ehem... biase la tu. aku agak mengelupur utk seketika itu.
tp alhamdullilah, skang. dah okay.
=) tu je nk ckp. dh okay.

Friday, November 19, 2010

yes.

On the first page of our story, the future seems so bright.
And this thing turned out so evil, I don’t know why I’m still surprised.
Even angels have their wicked schemes and you take death to new extremes.
But you’ll always be my hero, even though you lost your mind.


Just gonna stand there and watch me burn,
But that’s alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry,
But that’s alright because I love the way you lie, I love the way you lie.
I love the way you lie.


Now this gravel in our voices, glass is shattered from the fight.
In this tug of war, you’ll always win, even when I’m right.
Cause you feed me fables from your hand,
With violet words and empty threats and it’s sick that all these battles are what keeps me satisfied.


Just gonna stand there and watch me burn,
But that’s alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry,
But that’s alright because I love the way you lie, I love the way you lie.
Ohhh, I love the way you lie.


So maybe I’m a masochist
I try to run but I don’t wanna ever leave.
Til the walls are goin’ up in smoke with all our memories.


[Eminem]
This morning, you wake, a sunray hits your face
smeared makeup as we lay in the wake of destruction
hush baby, speak softly, tell me I’ll be sorry that you
pushed me into the coffee table last night so I can push you off me
try and touch me so I can scream at you not to touch me
run out the room and I’ll follow you like a lost puppy
baby, without you, I’m nothing, I’m so lost, hug me
then tell me how ugly I am, but that you’ll always love me
then after that, shove me, in the aftermath of the
destructive path that we’re on, two psychopaths but we
know that no matter how many knives we put in each other’s backs
that we’ll have each other’s backs, ’cause we’re that lucky
together, we move mountains, let’s not make mountains out of molehills,
you hit me twice, yeah, but who’s countin’
I may have hit you three times, I’m startin’ to lose count
but together, we’ll live forever, we found the youth fountain
our love is crazy, we’re nuts, but I refused counselin’
this house is too huge, if you move out I’ll burn all two thousand
square feet of it to the ground, ain’t shit you can do about it
with you I’m in my f–kin’ mind, without you, I’m out it


Just gonna stand there and watch me burn,
But that’s alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry,
But that’s alright because I love the way you lie, I love the way you lie.
Ohhh, I love the way you lie.
I love the way you lie.

Tuesday, November 16, 2010

why?

as I see him with another..
even I've already knew that
I don't know why i'm still surprise.
my heart still hurt..
cause it is hurt.
damn it.

Friday, November 12, 2010

this is the end.

Aku pulang….
Tanpa dendam….
Ku terima… kekalahanku…


Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat
Aku pulang…
Tanpa dendam…
Kusalut kan .. kemenanganmu…


Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam
Bila putih menyenangkan

Kau ajarkan aku bahagia
Kau ajarkan aku derita
Kau tunjukkan aku bahagia
Kau tunjukkan aku derita
Kau berikan aku bahagia
Kau berikan aku derita..

Aku pulang….
Tanpa dendam….
Ku terima… kekalahanku…

Thursday, November 11, 2010

let it be.

biarlah..........
aku dah tak mampu nak buat ape2 lg.
biarlah..

Wednesday, November 10, 2010

main dengan kalau, lembu pun boleh terbang.

kalau ikut rasa sayang, manelah sampai hati nak membenci, apatah lagi nak simpan dendam,
tapi hati aku ini sakit, sebab kenang segala janji2 hebat dia, aku terluka.
sampai bila aku boleh tahan rasa marah dan rasa dikhianati ni?


kalau ikutkan manelah sampai hati ni nak ckap mcm tu pada org yang aku syg,
tapi bila mengenangkan yang smpainye hati dia buat smpai macam ni sekali pada aku,
macamane aku mahu tahan hati????

kalau mengenangkan sayang, sanggup jadi lilin bakar diri sendiri janji org yg disayangi bahagia,
tapi bila kenang smule tak pernah sekalipun dia pkir pasal kebahgiaan aku,
macamane aku nak rase aku perlu buat smue tu?????

kalau memikirkan pasal sayang, sanggup je pergi kesana pujuk, merayu mcam sebelum2 ni.
tapi?
kau x sayang aku sudah~
nama kau dolah~
otak kau hanya berfungsi sebelah~~~

kalau aku dah sayang, memang aku sanggup tunggu, tunggu macam perempuan kne gantung x bertali,
tapi nasib baik dia beritahu yang dia memang dah x sayang apatah lagi nak cinta kan aku ni,
he makes thing clear, that's the only way he can be free.

kalau ikutkan sayang aku yg masih ada pada dia, semua kesalahan dia aku maafkan,
tapi ingat semula masa bersama pun xpernah pun dia pandang aku dengan penuh kasih sayang,
perasaan nak memaafkan tu sentiasa ditarik balik.

kalau selama ni dia ambil kisah pasal ni,
kalau selama ni dia x hdup dgn dunia dia sndri,
kalau selama ni dia x layan aku mcm ni
kalau selama ni dia SAYANG aku.
kalau selama ni dia IKHLAS dengan aku
kalau selama ni dia x berjanji
kalau selama ni dia x minta-minta hati aku ni
kalau selama ni dia jujur..........

kalau...............

aku x rase begini seksa untuk hadapi kenyataan.
aku x rase begini perit untuk aku teruskan hidup ni
aku x rase diri ni bodoh cakap menda bodoh tulis mnde bodoh mcm ni.
aku x rase diri aku ni sebegini hodoh
aku x rase diri aku ni teraniaya

aku xkan rase semua ni.

kalau semua tu tiada, sekarang aku dah lupakan dia.
kalau semua tu tiada, sekarang aku dah boleh hidup senang lenang macam dia,
kalau semua tu tiada, aku dah boleh cari lain, macam dia buat sekarang.
kalau semua ni tiada, aku dah boleh hidup tenang dengan terima kenyataan.
seksa mcamane pun jiwa dan hati aku sekarang
kenyataan tetap kenyataan.
seksa tu aku yang tanggung.
It hurts that I'm so unwanted for nothing 
Don't talk words against me.

Thursday, October 21, 2010

bagaikan beruk kena belacan.

ape tu belacan?
sejenis makanan.
ape tu beruk?
primate.
kalau beruk kena belacan.
dia akan terlompat-lompat
terkinja-kinja.
macam x senang duduk.
x tenang.
tp soalan nya.
bahagian manekah di anggota badan beruk tu yg kena belacan?
ape efek belacan kalau kena badan beruk?
pedih ek? sebab tu terkinja-kinja.
ataupun, maksud 'kena' tu merujuk kepada makan. macam ayat pekene.
hah! menjadi soalan.

Wednesday, October 20, 2010

Today is the first day of the rest of this mess.

hfcdibuyidsuhfdkubvlrf
mduvfhiuhbkgj
hfcbedfeukhfc e
fkdfhbvhbfirekhb fiekr

Tuesday, October 19, 2010

john prine - day is done

Do you like me?
Well I hope you do
Cause if you like me
Then I think I'm gonna to have to like you too

We'll share our things
And have some fun
Then we'll say goodbye
And go back home when the day is done

If you tell me
I'll tell you too
And we'll say the things
And do the things that lovers do

We'll keep it to ourselves
We won't hurt no one
Then we'll say goodbye
And go back home when the day is done

We'll carve our names
On a tree
Then we'll burn it down
So no one in the world will see

And we'll make love
While we watch the flame
Then we'll walk away
As if we never had no shame

Now we must hide
To be alone
And we can't say
Our sweet things on the telephone

If we can't stop
What we've begun
We should say goodbye
And go back home when the day is done

Do you still like me?
Well I hope you do
Cause if you still like me
Then I think I'm gonna have to still like you

We shared our things
And had some fun
Now we'll say goodbye
And go back home when the day is done

Yeah, we'll say goodbye
And go back home while
We still have one
Let's say goodbye and go back home
Now the day is done

Monday, October 18, 2010

just let breath~

Breathe Ft. Sean Paul
by Blu Cantrell


[Sean Paul]
Sean paul and blu cantrell
remix that gona make ya head swell yo
yo hey yo yo hey yo
so what's that supposed to be about baby
ya'll free up ya mind and stop actin crazy
reminisce about all the good times daily
why you try pull that got me actin crazy
what's that supposed to be about baby
ya'll free up ya mind and stop actin crazy
sean paul u'll give ya the good lovin daily
now you try and pull that got me actin shady
[Blu]
You say you love, say you love me
But you're never there for me, yeah, mmm...hmm...
You'll be cryin', slowly dyin'
When I decide to leave, oh, oh
All we do is make up
Then break up
Why don't we wake up
And see
When love hurts
It won't work
Maybe we need some time alone
We need to let it breathe
Breathe
Breathe
Breathe
[Sean]
so what's that supposed to be about baby
ya'll free up ya mind and stop actin crazy
reminisce about all the good times daily
why you try pull that got me actin crazy
[Blu]
You're only lonely when your homey
Ain't got a ride or no loot, yeah, uh-huh
Then comes the drama
Some other girl is claimin' she's goin' out with you,
hmm...hmm...
All we do is make up
Then break up
Why don't we wake up
And see
When love hurts
It won't work
Maybe we need some time alone
We need to let it breathe
Breathe
Breathe
Breathe
Breathe (Uh...huh...)
Breathe
[Sean] 
so what's that supposed to be about baby
ya'll free up ya mind and stop actin crazy
shady shady shady shady
not again
my girl for the fourth time
let me make it very clear to you
your very dear to me
and honor of me 
share to you
me not unfair to you
who would u want
for real you make me know and
i will be there for you
but me know im not a fear to you
stand up like a man and not be there cuz i care for you
long time tellin you 
no other girl can compare to you
and if i live without 
im gonna share my life and there for you
say you want to breathe 
im still not im exhalin'
say you want to leave cuz this relationship failin'
aint nobody say that it would be smooth sailin'
girl i wana know why your bailin'
so what's that supposed to be about baby
ya'll free up ya mind and stop actin crazy
reminisce about all the good times daily
why you try pull that got me actin shady shady baby baby
[Blu]
maybe we need some time alone
so we can just breathe
let it breathe
breathe
breathe
let it breathe
breathe
breathe
breathe
breathe
yeah yeah yeah yeah let it breathe yeah
oh oh time to breathe yall...

Saturday, October 16, 2010

L&M menthol satu

Ex-Girlfriend.
by No Doubt

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend



I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

I hope I hold a special place with the rest of them

And you know it makes me sick to be on that list

But I should have thought of that before we kissed



You say you're gonna burn before you mellow

I will be the one to burn you

Why'd you have to go and pick me?

When you that we were different, completely



I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

I hope I hold a special place with the rest of them

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend



I'm another ex-girlfriend on your list

But I should have thought of that before we kissed



Your wildness scares me

So does your freedom

You say you can't stand the restrictions

I find myself trying to change you

If you were meant to be my lover I wouldn't have to



And I feel so mean, I feel in between

?Cause I'm about to give you away



I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

(for someone else to take)

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

(am I making a mistake?)

I hope I hold a special place with the rest of them

(all the time that we spent)

I kinda always knew I'd end up your ex-girl, friend



I'm another ex-girlfriend on your list

But I should have thought of that before we kissed

I'm another ex-girlfriend on your list

But I should have thought of that before we kissed



I'm about to give you away for someone else to take

I'm about to give you away for someone else to take



We keep repeating mistakes for souvenirs

And we've been in between the days for years

And I know that when I see you I'm going to die

I know I'm going to want you and you know why

It's going to kill me to see you with the next girl

?Cause I'm the most gorgeously jealous kind of ex-girl



But I should have thought of that before we kissed

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

I hope I hold a special place with the rest of them

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend



I'm another ex-girlfriend on your list

But I should have thought of that before we kissed

I'm another ex-girlfriend on your list

But I should have thought of that before we kissed

Friday, October 15, 2010

messy

xtau nak percaya ape lgi
xtau nak ckp ape lgi
byk sgt mnde smpi jdi berbelit-belit
serabot. pening. nak muntah. arghhh!!!!
pening~

Thursday, October 14, 2010

kei, all of these songs. you should give it to me.

So, I can accept all of these.





"Just Go"

I trusted you
Yeah that would be my first mistake
Yeah I...I've been lied to
Your eyes are ice cold blue
A mirror of the heart inside of you

You can't walk back in my life
You had your chance to be by my side
I don't have to hear you cry to know

[Chorus:]
Just go
I gave you my word and I promised to love you
Go, it's over
You had your chance
Just go
There's nothing inside me that still feels connected to you
To me you're already gone

I got a new love now
She's my new love now
And she loves me so
Takes me where you never took me
Although you tried too
Her eyes they read so true
So different from the way it was with you

I don't need you in my life
Forgot what it's like to be satisfied
I don't wanna hear you cry 'cause I know

[Chorus]

Takin' a look at these photographs
Fightin' my tears I try to relax
'Cause you came and you left and it all went by so fast

[Chorus X2]

I got a new love now
I trusted you
And that would be my first mistake



-------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------



JESSE MCCARTNEY LYRICS



"It's Over"

We've run out of words we've run out of time
We've run out of reasons really why we together
We both know it's over baby bottom line
It's best we don't even talk at all

Don't call me even if I should cross your mind
Hard enough I don't need to hear your voice on my messages
Let's just call it quits it's probably better
So if I'm not returning your calls it's 'cause

'Cause I'm not comin' back I'm closing the door
I used to be trippin' over missin' you but I'm not anymore
I got the picture phone but baby your picture's gone
Couldn't stand to see your smile every time you dialed

'Cause it's over
Girl you know it's over this time
So when you call I'm pressin' seven
Don't wanna hear your messages messages
I'm tryna erase you from my mind
'Cause it's over
I swear girl it's over this time
So don't keep callin' leavin' messages
Don't wanna know where you been
Baby 'cause it's over

I still wake up every morning quarter to ten
I still eat my cereal right at the kitchen table
I can't even remember how long it's been
No trouble stayin' occupied

Oh I ask about you whenever I come around
I do what I can not to put my business in the streets
Last thing I need's another episode
Keep conversation short and sweet because

'Cause I'm not comin' back I'm closing the door
I used to be trippin' over missin' you but I'm not anymore
I got the picture phone baby your picture's gone
Couldn't stand to see your smile every time you dialed

'Cause it's over
Girl you know it's over this time
So when you call I'm pressin' seven
Don't wanna hear your messages messages
I'm tryna erase you from my mind
'Cause baby it's over
I swear girl it's over this time
So don't keep callin' leavin' messages
Don't wanna know where you been
Baby 'cause it's over

You know that it's over when the burnin'
And the yearnin' inside your heart ain't there anymore
And you know that you're through when she don't do to you
And move you like the way she moved ya before

And you wanna pull her close
But your heart has froze
You kiss her but her eyes don't close
Then she goes out of your heart forever
And it hurts you but you know that it's better

Girl you know it's over
Girl you know it's over this time
So when you call I'm pressin' seven
Don't wanna hear your messages messages
I'm tryna erase you from my mind
'Cause it's over
I swear girl it's over this time
So don't keep callin' leavin' messages
Don't wanna know where you been
Baby 'cause it's over
'Cause it's over
Girl you know it's over this time
So when you call I'm pressin' seven
Don't wanna hear your messages messages
I'm tryna erase you from my mind
'Cause it's over
I swear girl it's over this time
So don't keep callin' leavin' messages
Don't wanna know where you been
Baby 'cause it's over 
-------------------------------------------------------------------------------------------



Over You
by Daughtry

Now that it's all said and done,
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down,
Like an old abandoned house.
What you said when you left
Just left me cold and out of breath.
I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.

You took a hammer to these walls,
Dragged the memories down the hall,
Packed your bags and walked away.
There was nothing I could say.
And when you slammed the front door shut,
A lot of others opened up,
So did my eyes so I could see
That you never were the best for me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years

---------------------------------------------------------------------------------------------


MY CHEMICAL ROMANCE LYRICS

"I Don't Love You"

Well, when you go
Don't ever think I'll make you try to stay
And maybe when you get back
I'll be off to find another way

And after all this time that you still owe
You're still the good-for-nothing I don't know
So take your gloves and get out
Better get out
While you can

When you go
Would you even turn to say
"I don't love you
Like I did
Yesterday"

Sometimes I cry so hard from pleading
So sick and tired of all the needless beating
But baby when they knock you
Down and out
It's where you oughta stay

And after all the blood that you still owe
Another dollar's just another blow
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Whoa, whooa

When you go
Would you even turn to say
"I don't love you
Like I did
Yesterday"

Well come on, come on

When you go
Would you have the guts to say
"I don't love you
Like I loved you
Yesterday"

I don't love you
Like I loved you
Yesterday

I don't love you
Like I loved you
Yesterday

Tuesday, October 12, 2010

may you have a good grief, mimie

you may not gonna read this,
but.. i just gonna write it bcoz i feel like to.
As for your concern
yes,I broke up with you.
I mocking you.
and I humiliating myself for hundred times
begging back to you.
all I want that night is you for asking me to stay
just a simple word which you never say whenever I called
 'please stay, I love you' <- this word.
I've called so many times but I just can't say what I want. cause i'm afraid you may laugh at me.
I dunno it is your ego, or u just get sick of me and do not want me anymore or it is just who you are.
what wrong for me being easy?
I never don't take u back after whole damn hurt things you said to me
I never n ever rejecting you if you repent.
I always there for you when you need me.
you must ask why should I? why I do that. cause this is who I am. cause this is a girl who loves you.
I do almost anything for this relationship.
I've tried to understand your boundaries.
I respect your space.
I've learnt the truth about how hard we are to seeing each other often.
I've drive for you. just to spent time with you.
I let you with your games and friends
I respect your concern of our safety that night
even though it is hurting me
cause you ignoring me while I'm standing right in front of you.
I support your interest even if I don't really understand what it is
guess i'm too dumb for you, cause seeing how hard for you to explain what is that all about.
I've tried cause I've known i'm not fit into your 'cool' community.
I've known you've change positively , slowly. you improve. I can see that
I appreciate that. I truly appreciate that.
sy x nak ungkit smue mnde yg sy dh buat purposely so that you can see me better.
its just I need you to know somehow how much I love being with you.
but it won't matter, cause the only thing you can see is, i'm too easy for you to get,
and too easy in every fucking way.
in our entire relationship i've gone going above and beyond for you.
for us. but I still don't feel you need my existence in your life.
you also don't know what is the reason that I should.
I'm just gonna mess up with your life, your study, your freedom.
you may don't wanna know my sad story.
you may don't wanna give shit about my heart cause for you its bullshit.
I'm not trying to tell the whole world how sad I am, how u treat me wrong.
I'm not trying to tell the whole world about how good I am to you.
and how you've done me wrong
i'm not plotting myself in some sort of drama so that everyone can see how sad I am right now.
cause nobody gonna read my blog anyway.
I'm not begging for your mercy or sympathy
empathy maybe, i want that.
yes, i'm the one who mess things up, i'm the one who broke up with you.
finally, you have a reason why you shouldn't want me back.
because i'm the one who end this relationship.
you have the all reason why to blame me, cause i leave you first.
I don't know how we've got here.
at this point. somehow i'm grieving for this.
I don't know if you ever gonna read this.
you may not read this.
-end-

......

I know you think that I shouldn't still love you,
Or tell you that.
But if I didn't say it, well I'd still have felt it
where's the sense in that?

I promise I'm not trying to make your life harder
Or return to where we were

I know I left too much mess and
destruction to come back again
And I caused nothing but trouble
I understand if you can't talk to me again
And if you live by the rules of "it's over"
then I'm sure that that makes sense

And when we meet
Which I'm sure we will
All that was there
Will be there still
I'll let it pass
And hold my tongue
And you will think
That I've moved on.... 


And now,
I miss everything about you
Can't believe that I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you


Saturday, September 25, 2010

ketahuilah jantina laptop korang.

Jgn xtau.....laptop pun ada jantina...
so, nak tahu tak jantina laptop yg selalu dingadap tiap2 hari tu? jantan ke betina....hehehehehe

buat je step kt bwh ni...

1. Buka notepad dan paste ayat ini dalam notepad:CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"

2. Selepas itu tekan save. Ubah save as type kepada All Files (pastikan korang save di desktop supaya senang nak cari/buka nanti).
    Save as =  love u.vbs

3. Close notepad apabila habis save. Then double click file td (love u.vbs) dan akan dengar suara "i love u."

Cuba dengar btul2 suara "i love u" tu....suara lelaki ke perempuan?
Kalau dengar lelaki maknanya laptop korang tu jantan dan begitu le sebaliknya....

Enjoy! blh wt korg gelak tau.... saje nk korg segarkn mata2 yg kuyu dh tu...hehehe

aku punye jantan. so korang try ah plak.

TQ


Wednesday, September 22, 2010

greeting, apple.

dear apple,
do you still remember me?
we shared almost nothing with this blog.
like I said, I hate to write.
but, it's the only way I can communicate with you.
by this blog.
too many junks in my life right now.
I can't focus.
too many things stuck in my head.
things are not about others, things are all about me.
just me. inner complication.
all I need to do is just to get rid of it.
but how?
my health is getting worse.
so does my attitude towards other.
discipline? it's not even there.
determination? never think about it.
what is the cost to get a wake up call?

apple, give me something.
don't ask me what I want.

Monday, July 19, 2010

=,(

So why u don't miss me?
Tell me what I am supposed to do
After all the shit that we've been through
U can't feel a thing?
Maybe U was too high or
Maybe U just sobered up too soon
Im still on the dark side of the moon
am I always on your mind?
So why don't U miss me?
Why don't U miss the way I laugh
At everything U said?

I wonder if you ever sing along with me
Sing along with me
So why u don't miss me?
Tell me what I am supposed to do?


Tuesday, June 22, 2010

i'm blogging again

it was like forever since my last post.
yeah, recently, I do posted a lot , but only for the sake of nuffnang.
nothing more about me.
mah life suck. nothing peculiar.
I've got a job. as a part timerz.
yes, suck!!! farking suck.
I hate my job, but I do love the whimsical smile of encik AGONG putra al haj at the back of coklat, blue purple and green notes. * nodding 
part time job while you study is really a bitch.
my legs hurts so does my ass, 
assignments, test, quizzes and lots lots of craps load of dramas surrounding me.
*sigh.. yeah, i'm whining. Its my choice, deal with it.
 what else? yeah,my bloody asshole boyfriend who really dunno how to grow up. heh pity him.
burn in hell u sucker!! *middle finger.
what else? my final paper for opm530 do turned my head upside down. but i'm okay now. dun worry.
and mah face, holly shit!! '
I hate my skin.
I hate my hair.
I hate my body figure.
I hate all of me.
owh... I got a lil too emotional especially when it comes to my... herm..
ok. i'm fugly.
lgi?
my dad bought me a car.
viva elite, black. CCP 8854
yeah~~ thanks dad. 
-end- 



Thursday, June 3, 2010

Gimme Food on Flights

have you been on flight?
they said food on economics class way too crappy from the 1st class
well, I've never been on flight.
but someday i will.
and i prefer the more light food but at the same time it can reduce my anxious mood.
how about chicken chop instead of sandwich.
covered with black pepper sauce or mushroom sauce.
that would be better. yeah!
I prefer that kind of food.
how about garden salad.
that could be more sophisticated.
less calories but a alots and lots of vitamins.
healthy food or good food along the way to my destination.
owh yeah! i'll totally choose those airline company.
beverage, i want soda or ice blend.
please, I craving for ab ice blend rite n0w. erm *drooling
even though the economic class will cheaper than the first executive class,
but as a customers we do demand a lots.
bayar lebih ganjaran menarik. that's the quote.
herm, i still don't
I wanna chicken chp for lunch.
or nasi lemak!!!!!
I want it! if I travel on the flight
ngeh!!!!
skang tgh kumpul duit pun.
nak gi belgium.
so i need a good food to cover up my jet lag.
so I can enjoy my time from the first arrival.
yeah!!! belgium.... wait for meh~~
so jgn biarkan sy kelaparan dlm flight!
food gives energy
so does a good food!!!
















Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Never go hungry while flying with MAS!

Thursday, May 27, 2010

Celebrities Who Stink

owh la, tajok contest kali nih,
I've never tot that there'll be this kinda title for a contest.
I could win a money by telling who is the most stinkiest celebrities.
cool!!!!
my judgement is based from the movies that i've watched.
how stinkies they are in that particular movie.

the most stinkies celebrities are:

matthew mcconaughey

sorry to all matty fans. I do like him. but if you see him in Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation, urgh!!
I was myself like OMFG wattehek?
LOL he looks smelly, serabut serabai se-semua ah.
n yes, matty nmpk huduh gile. ketiak basah. bla bla bla. give him a deodorant please!
and yeah, he hit women.

and

Sean William Scott... who? owh come.. the famous stifler in american pie.
why he stink? he ate dog shit *lmfao and and he drinks pee.
yuck!! yeah, he totally needs to wear deodorant.


*drums roll
the most stinkies celebrities is....
Kevin Costner cast in waterworld
I called it 'movie full of shits'.
sbb xde toilet, berak merata-rata. wakakakakka
he even screen his urine then drink it. WITH PLEASURE.
hahahaha berbulan-bulan tak mandi bagai.
pastu kne tangkap n sumbat kat gedung najis. cantek!!!!
mcm perlu sgt deoderant.
KO BUSUK kevin dlam cite tu. sgt busuk!
paling busuk!










Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.