Recent Posts

Friday, November 19, 2010

yes.

On the first page of our story, the future seems so bright.
And this thing turned out so evil, I don’t know why I’m still surprised.
Even angels have their wicked schemes and you take death to new extremes.
But you’ll always be my hero, even though you lost your mind.


Just gonna stand there and watch me burn,
But that’s alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry,
But that’s alright because I love the way you lie, I love the way you lie.
I love the way you lie.


Now this gravel in our voices, glass is shattered from the fight.
In this tug of war, you’ll always win, even when I’m right.
Cause you feed me fables from your hand,
With violet words and empty threats and it’s sick that all these battles are what keeps me satisfied.


Just gonna stand there and watch me burn,
But that’s alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry,
But that’s alright because I love the way you lie, I love the way you lie.
Ohhh, I love the way you lie.


So maybe I’m a masochist
I try to run but I don’t wanna ever leave.
Til the walls are goin’ up in smoke with all our memories.


[Eminem]
This morning, you wake, a sunray hits your face
smeared makeup as we lay in the wake of destruction
hush baby, speak softly, tell me I’ll be sorry that you
pushed me into the coffee table last night so I can push you off me
try and touch me so I can scream at you not to touch me
run out the room and I’ll follow you like a lost puppy
baby, without you, I’m nothing, I’m so lost, hug me
then tell me how ugly I am, but that you’ll always love me
then after that, shove me, in the aftermath of the
destructive path that we’re on, two psychopaths but we
know that no matter how many knives we put in each other’s backs
that we’ll have each other’s backs, ’cause we’re that lucky
together, we move mountains, let’s not make mountains out of molehills,
you hit me twice, yeah, but who’s countin’
I may have hit you three times, I’m startin’ to lose count
but together, we’ll live forever, we found the youth fountain
our love is crazy, we’re nuts, but I refused counselin’
this house is too huge, if you move out I’ll burn all two thousand
square feet of it to the ground, ain’t shit you can do about it
with you I’m in my f–kin’ mind, without you, I’m out it


Just gonna stand there and watch me burn,
But that’s alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry,
But that’s alright because I love the way you lie, I love the way you lie.
Ohhh, I love the way you lie.
I love the way you lie.

Tuesday, November 16, 2010

why?

as I see him with another..
even I've already knew that
I don't know why i'm still surprise.
my heart still hurt..
cause it is hurt.
damn it.

Friday, November 12, 2010

this is the end.

Aku pulang….
Tanpa dendam….
Ku terima… kekalahanku…


Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat
Aku pulang…
Tanpa dendam…
Kusalut kan .. kemenanganmu…


Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam
Bila putih menyenangkan

Kau ajarkan aku bahagia
Kau ajarkan aku derita
Kau tunjukkan aku bahagia
Kau tunjukkan aku derita
Kau berikan aku bahagia
Kau berikan aku derita..

Aku pulang….
Tanpa dendam….
Ku terima… kekalahanku…

Thursday, November 11, 2010

let it be.

biarlah..........
aku dah tak mampu nak buat ape2 lg.
biarlah..

Wednesday, November 10, 2010

main dengan kalau, lembu pun boleh terbang.

kalau ikut rasa sayang, manelah sampai hati nak membenci, apatah lagi nak simpan dendam,
tapi hati aku ini sakit, sebab kenang segala janji2 hebat dia, aku terluka.
sampai bila aku boleh tahan rasa marah dan rasa dikhianati ni?


kalau ikutkan manelah sampai hati ni nak ckap mcm tu pada org yang aku syg,
tapi bila mengenangkan yang smpainye hati dia buat smpai macam ni sekali pada aku,
macamane aku mahu tahan hati????

kalau mengenangkan sayang, sanggup jadi lilin bakar diri sendiri janji org yg disayangi bahagia,
tapi bila kenang smule tak pernah sekalipun dia pkir pasal kebahgiaan aku,
macamane aku nak rase aku perlu buat smue tu?????

kalau memikirkan pasal sayang, sanggup je pergi kesana pujuk, merayu mcam sebelum2 ni.
tapi?
kau x sayang aku sudah~
nama kau dolah~
otak kau hanya berfungsi sebelah~~~

kalau aku dah sayang, memang aku sanggup tunggu, tunggu macam perempuan kne gantung x bertali,
tapi nasib baik dia beritahu yang dia memang dah x sayang apatah lagi nak cinta kan aku ni,
he makes thing clear, that's the only way he can be free.

kalau ikutkan sayang aku yg masih ada pada dia, semua kesalahan dia aku maafkan,
tapi ingat semula masa bersama pun xpernah pun dia pandang aku dengan penuh kasih sayang,
perasaan nak memaafkan tu sentiasa ditarik balik.

kalau selama ni dia ambil kisah pasal ni,
kalau selama ni dia x hdup dgn dunia dia sndri,
kalau selama ni dia x layan aku mcm ni
kalau selama ni dia SAYANG aku.
kalau selama ni dia IKHLAS dengan aku
kalau selama ni dia x berjanji
kalau selama ni dia x minta-minta hati aku ni
kalau selama ni dia jujur..........

kalau...............

aku x rase begini seksa untuk hadapi kenyataan.
aku x rase begini perit untuk aku teruskan hidup ni
aku x rase diri ni bodoh cakap menda bodoh tulis mnde bodoh mcm ni.
aku x rase diri aku ni sebegini hodoh
aku x rase diri aku ni teraniaya

aku xkan rase semua ni.

kalau semua tu tiada, sekarang aku dah lupakan dia.
kalau semua tu tiada, sekarang aku dah boleh hidup senang lenang macam dia,
kalau semua tu tiada, aku dah boleh cari lain, macam dia buat sekarang.
kalau semua ni tiada, aku dah boleh hidup tenang dengan terima kenyataan.
seksa mcamane pun jiwa dan hati aku sekarang
kenyataan tetap kenyataan.
seksa tu aku yang tanggung.
It hurts that I'm so unwanted for nothing 
Don't talk words against me.