Recent Posts

Wednesday, November 10, 2010

main dengan kalau, lembu pun boleh terbang.

kalau ikut rasa sayang, manelah sampai hati nak membenci, apatah lagi nak simpan dendam,
tapi hati aku ini sakit, sebab kenang segala janji2 hebat dia, aku terluka.
sampai bila aku boleh tahan rasa marah dan rasa dikhianati ni?


kalau ikutkan manelah sampai hati ni nak ckap mcm tu pada org yang aku syg,
tapi bila mengenangkan yang smpainye hati dia buat smpai macam ni sekali pada aku,
macamane aku mahu tahan hati????

kalau mengenangkan sayang, sanggup jadi lilin bakar diri sendiri janji org yg disayangi bahagia,
tapi bila kenang smule tak pernah sekalipun dia pkir pasal kebahgiaan aku,
macamane aku nak rase aku perlu buat smue tu?????

kalau memikirkan pasal sayang, sanggup je pergi kesana pujuk, merayu mcam sebelum2 ni.
tapi?
kau x sayang aku sudah~
nama kau dolah~
otak kau hanya berfungsi sebelah~~~

kalau aku dah sayang, memang aku sanggup tunggu, tunggu macam perempuan kne gantung x bertali,
tapi nasib baik dia beritahu yang dia memang dah x sayang apatah lagi nak cinta kan aku ni,
he makes thing clear, that's the only way he can be free.

kalau ikutkan sayang aku yg masih ada pada dia, semua kesalahan dia aku maafkan,
tapi ingat semula masa bersama pun xpernah pun dia pandang aku dengan penuh kasih sayang,
perasaan nak memaafkan tu sentiasa ditarik balik.

kalau selama ni dia ambil kisah pasal ni,
kalau selama ni dia x hdup dgn dunia dia sndri,
kalau selama ni dia x layan aku mcm ni
kalau selama ni dia SAYANG aku.
kalau selama ni dia IKHLAS dengan aku
kalau selama ni dia x berjanji
kalau selama ni dia x minta-minta hati aku ni
kalau selama ni dia jujur..........

kalau...............

aku x rase begini seksa untuk hadapi kenyataan.
aku x rase begini perit untuk aku teruskan hidup ni
aku x rase diri ni bodoh cakap menda bodoh tulis mnde bodoh mcm ni.
aku x rase diri aku ni sebegini hodoh
aku x rase diri aku ni teraniaya

aku xkan rase semua ni.

kalau semua tu tiada, sekarang aku dah lupakan dia.
kalau semua tu tiada, sekarang aku dah boleh hidup senang lenang macam dia,
kalau semua tu tiada, aku dah boleh cari lain, macam dia buat sekarang.
kalau semua ni tiada, aku dah boleh hidup tenang dengan terima kenyataan.
seksa mcamane pun jiwa dan hati aku sekarang
kenyataan tetap kenyataan.
seksa tu aku yang tanggung.
It hurts that I'm so unwanted for nothing 
Don't talk words against me.

0 comments: