Recent Posts

Tuesday, March 16, 2010

GLEE

ape itu Glee?,
Glee tu kalau cari dalam kamus, segala apa yang relates dgn kegembiraan, happiness and delightful.
Tapi Glee yang aku nak kongsi ngan korang hari ni ialah series baru (yg aku pun x sure hits ke tidak) yang agak menjadi buah mulut orang lah kan.

ade sape2 yang sgt2 into high school musical x?
xpun movie enchanted? erm, ape lgi drama movie yang ala2 musikal?
 ha, cite yang johnny depp blakon dlu, sweeney todd.
series ni ala2, genre2 musikal macam tu laa.
tapi untuk menarikkan lagi jalan cite dia,
diorang cite banyak konflik campur komedi n lawak jenaka,
untuk jadikan kita nak tgok lagi2, biasalah dunia series mmg mcm tuh.
kalau xde curiosity utk mengetahui what will happen next kan?
series ni baru habis musim pertama iaitu sebanyak 13 episode
so kirenye utk korang nak kejar pun sempat lgi.
series ni start september 2009,
kalau korang google sendiri pun memang senang kan,
tapi kat sni aku nak kongsi kenapa series ni agak best pade aku
team work self improvement of confidence level, too cliche' sgt kan?

ape yang best

1. banyak lagu2 lame yang agak menarik telinga aku dulu2 yg lame aku lupekan contoh Gold digga by kanye west get down ya~! and thong song.  thong thong thong.. enak oh lagu2 ni , \(^_^)/

2. cite ni macam nak ckp cmni kat penonton " sedar diri oh! ukur baju bdan sendri" but not directly, tp kalau korang tonton korang tau ah nape aku komen begitu. ngeheheehe

3. sebab series ni best la. hehehe Dont Stop believing

nanti aku sambung review dia
episod by episod smpi aku berjaya persuade korang utk n0ntonye.. ngeee

 (lemah dlm memberi komen)

2 comments:

new_rulez said...

babe!!!
ak ske gle cite ni!!!!
to bad x dpt tgk sbb kt segamat..
huhuhuhuh
:(

syamimi said...

aku ada full episode season 1.
meh laa nk sedott~~~